Huolto ja Tekninen tuki

Huoltomme ja tekninen tukemme tarjoaa asiakkaille huoltoja, neuvoja ja ratkaisuja laitteisiin ja ohjelmistoihin liittyvissä kysymyksissä ja ongelmatilanteissa. Puhelintuki on ilmainen takuuaikana ja siihen sisältyy myös Teamviewerillä toteutettava etätuki.

Huolto
Säännöllinen huolto pidentää koneen käyttöikää ja lisää tuotantovarmuutta. Huollamme myymämme koneet luotettavasti ja ammattitaitoisesti. Valmistajien kouluttama henkilöstö palvelee Pitäjänmäellä Helsingissä. Tarvittaessa huollamme laitteet myös asiakkaan tiloissa.  

Huoltoasioissa ole yhteydessä tuki@gravox.fi

Uusissa koneissa on 24kk:n takuu. Mahdolliset toimitus- ja matkatkulut eivät kuulu takuun piiriin.

Normaalin huollon lisäksi tarjoamme huoltosopimusta uusille koneille
Sopimukseen kuuluu muunmuassa:
  • maahantuojan nopean ja osaavan huolto- ja korjauspalvelun
  • kiinteähintaiset huoltokäynnit kaikkine töineen, osineen ja  tarvikkeineen
  • huoltotarkastuspöytäkirjan huollossa koneelle tehdyistä töistä ja koneen kunnosta joka huoltokerralta
  • nopean vasteajan
  • Uudelle koneelle asennus ja käyttöönottokoulutus asiakkaan tiloissa (matkakulut veloitetaan)

Tekninen Tuki

Tekninen tiimi palvelee arkisin 8-16.
Puhelin:  09 6824666
tuki@gravox.fi

Käynnistä Team viewer etätukisessio
  • Klikkaa tästä
  • Valitse tallenna tiedosto
  • Latauksen jälkeen avaa ladattu tiedosto (klikkaa oikealla ja aja järjestelmänvalvojana)
  • Lue ja hyväksy etätuen ehdot
  • Kerro ID ja kertakäyttöinen salasana yhteyden saamiseksi työasemaasi
  • Etätuki on käynnistynyt (huom. työasemallesi ei asennu mitään ohjelmaa)